Interpretatie van de resultaten vanuit marketingperspectief
Ben jij actief in een onderneming die fairtradeproducten verkoopt of maak je deel uit van een organisatie die fair trade promoot? Dan is dit webinar voor jou!
Graag nodigen we jou uit op 3 december 2024 van15.00 tot 16.30 uur (online).
Voor volgend programma:
Sacha Dumoulin van studiebureau Dedicated presenteert de belangrijkste resultaten van de barometer;
Marketingspecialist Nicolas Lambert analyseert welke elementen uit de studie nuttig kunnen zijn in een bedrijfsstrategie, vergelijkt de resultaten met die uit andere studies en bespreekt op welke manier fair trade je merkimago kan versterken.
Nicolas Lambert
Voormalig marketingdirecteur bij Unilever, ABInBev en Alken-Maes, voormalig CEO van Fairtrade België. Expert in marketing en duurzaamheid en auteur van het boek ‘Le marketing peut-il sauver le monde’. Professor marketing aan de Louvain School of Management en Helha.
Sacha Dumoulin
Bachelor in sociologie en master in politieke wetenschappen. Al vijf jaar directeur van Dedicated waarbij hij toezicht houdt op de strategie en ontwikkeling van het bedrijf.
Interesse?
Inschrijven kan via tdc(at)enabel.be